sklep@yanowska.pl

Zwroty i wymiany

 

PROCES ZWROTU

1. Utwórz zwrot za pomocą elektronicznego formularza zwrotu.

2. Spakuj rzeczy i odeślij je na adres:

YANOWSKA.pl Agnieszka Janowska

Kłaj 391, 32-015 Kłaj

tel. dla kuriera: 888 69 38 48

 

WYMAGANIA

1. Towar musi być nowy, nie noszący żadnych śladów użytkowania.

2. Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki.

3. Koszt wysyłki ponosi kupujący.

4. Towar powinien być zabezpieczony. Sprzedający nie odpowiada za wady powstałe podczas transportu.

5. Zwracane ubrania powinny mieć wszystkie oryginalne metki papierowe, jest to kolejna podstawa do zatwierdzenia zwrotu.

6. Na realizację zwrotu mamy ustawowo 14 dni roboczych. Mimo wszystko zwroty staramy się realizować raz w tygodniu.

7. Zwrot liczy się 14 dni roboczych od dnia dostarczenia

   

Zanim dokonasz tradycyjnego zwrotu, rozważ sprzedaż bądź wymianę z inną Klientką na Grupie FB.

Pozwól innym odkupić swoje zakupy. Bardzo prawdopodobne, że produkt, który chcesz oddać jest poszukiwany przez kogoś innego.
Z pewnością inne osoby chętnie go od Ciebie odkupią lub się wymienią.

Dołącz do naszej grupy Facebookowej:
facebook.com/groups/721580635371882
 

WYMIANA

Nie ma możliwości wymiany rzeczy na inne z możliwością dopłaty bądź zwrotu różnicy poniesionych kosztów.

Nie ma również możliwości wymiany na inny rozmiar w obrębie jednego zamówienia.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium