Masz pytania?

Napisz: sklep@yanowska.pl

Reklamacje

REKLAMACJE


Wszystkie produkty podlegają 12 miesięcznej gwarancji. Wspólnie na pewno uda nam się znaleźć rozwiązanie.

Pamiętaj jednak, że reklamacji nie podlegają:

Naturalne zużywanie się produktów,

Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru,

Uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego sposobu prania i pielęgnacji,

Uszkodzenia mechaniczne (otarcia, rozerwania, naderwania, itp) powstałe podczas codziennego użytkowania produktów,

Przebarwienia tkanin wynikające z naturalnego zużywania się tkanin farbowanych, spierania się kolorów bądźcie, związane z niewłaściwym użytkowaniem produktów,

Rzeczy, które mogą być charakterystyczne dla tkanin wykorzystanych przy produkcji danej odzieży, o czym piszemy w zakładkach pod produktem oraz w zakładce "Tkaniny, z których szyjemy". 

 

Wypełnij formularz i wyślij go na nasz adres sklep@yanowska.pl oraz wraz z towarem do reklamacji na adres siedziby naszej firmy. Towar wysyłasz na swój koszt, który nie jest zwracany.

Formularz reklamacyjny możesz pobrać TUTAJ

1.Reklamacja obejmuje wyłącznie wady i uszkodzenia powstałe podczas produkcji odzieży.

2.Koszty wysyłki ponosi kupujący.

3. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji od momentu jej dostarczenia w ciągu 14 dni.

Zwróć uwagę, czy w terminie, w którym chcesz reklamować towar, nie przebywamy na urlopie. Informacje o naszym urlopie oraz warunkach reklamacji (zwrotu) w tym czasie umieszczamy na stronie głównej.

 

REKLAMACJA - braki towaru w paczce

Odbierając paczkę z paczkomatu InPost, bądź od kuriera, sprawdź jej wygląd, czy nie odbiega od standardów naszego pakowania.

Co może Cię zaniepokoić? 

Dodatkowa etykieta naklejona na poprzednią.

Brak naklejek zabezpieczających (te z kogo YANOWSKA.pl oraz okrągłe po bokach).

Dodatkowa taśma lub inne naklejki.

Rozcięcia, czy też inne rozdarcia sugerujące otwarcie paczki.

 

Jeżeli Cię coś zaniepokoiło, zrób koniecznie zdjęcia. Sprawdź zawartość paczki. Jeśli czegoś brakuje, sporządź protokół szkody, czyli sporządzony po otwarciu opis zniszczeń i braków. Daj nam znać o zniszczeniach i brakach w Twoim zamówieniu i wspólnie podejmiemy decyzję o złożeniu reklamacji do przewoźnika.

Najlepiej będzie, jeśli reklamacja zostanie złożona tego samego dnia i wyjdzie od Ciebie jak odbiorcy zamówienia.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości odnośnie zwrotu, wymiany bądź reklamacji, wyślij najpierw zapytanie maila na adres naszego sklepu sklep@yanowska.pl. Postaramy się udzielić Ci szybkiej odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie.

Opłaty za przelew tj. Np. 5% wartości zamówienia PayPal, które są pobierane przy dokonaniu przelewu, nie są zwracane, ponieważ są to opłaty transakcyjne związane z wykonaniem przelewu.


Adres siedziby naszej firmy:
YANOWSKA.PL Agnieszka Janowska
Kłaj 391
32-015 Kłaj

Numer (tylko) dla kuriera: +48 888 69 38 48

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium