sklep@yanowska.pl

Reklamacje

Wszystkie produkty podlegają 12 miesięcznej gwarancji. 

PROCES REKLAMACJI:

1. Napisz nam maila na sklep@yanowska.pl

2. Pobierz formularz reklamacji, uzupełnij go oraz dołącz koniecznie do zwracanych produktów

3. Spakuj rzeczy wraz z wypełnionym formularzem reklamacji  i odeślij na adres:

YANOWSKA.pl Agnieszka Janowska

Kłaj 391, 32-015 Kłaj

tel. dla kuriera: 888 69 38 48

 

WYMAGANIA

1. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji od momentu jej dostarczenia w ciągu 14 dni roboczych

2. Reklamacja obejmuje wyłącznie wady i uszkodzenia nie wynikające ze niewłaściwego użytkowania produktu.

3. Koszt wysyłki ponosi kupujący.

 

Reklamacji nie podlegają:

Naturalne zużywanie się produktów,

Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru,

Uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego sposobu prania i pielęgnacji,

Uszkodzenia mechaniczne (otarcia, rozerwania, naderwania, itp) powstałe podczas codziennego użytkowania produktów,

Przebarwienia tkanin wynikające z naturalnego zużywania się tkanin farbowanych, spierania się kolorów bądźcie, związane z niewłaściwym użytkowaniem produktów,

Rzeczy, które mogą być charakterystyczne dla tkanin wykorzystanych przy produkcji danej odzieży, o czym piszemy w zakładkach pod produktem oraz w zakładce "Tkaniny, z których szyjemy". 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium