sklep@yanowska.pl

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty, wymiany, anulowanie zamówienia

Jeśli dokonany zakup nie spełnia Twoich oczekiwań, zawsze masz możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia przesyłki.

Pamiętaj, że zwracane produkty udostępniane są do dalszej sprzedaży, więc odeślij je w takim stanie, w jakim sam chciałbyś je otrzymać!

 

PROCES ZWROTU

1. Utwórz zwrot za pomocą elektronicznego formularza zwrotu.

2. Spakuj rzeczy i odeślij je na adres:

Agnieszka Janowska, YANOWSKA ZWROT

Kłaj 391, 32-015 Kłaj

telefon wyłącznie dla kuriera: 888 69 38 48

 

WYMAGANIA

1 . Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki.

2. Koszt wysyłki ponosi kupujący.

3. Nie odbieramy paczek zwrotnych wysłanych za pobraniem oraz nadanych do skrytek pocztowych.

4. Towar musi być nowy, nie noszący żadnych śladów użytkowania.

5. Zwracane ubrania powinny mieć wszystkie oryginalne metki papierowe.

6. Towar powinien być zabezpieczony. Sprzedający nie odpowiada za wady powstałe podczas transportu.

7. Zwrócić należy również gratisy (o czym można przeczytać tutaj).

8. Na realizację zwrotu mamy ustawowo 14 dni roboczych. Zwrot liczy się 14 dni roboczych od dnia dostarczenia

9. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.

10. Produkty takie jak: kosmetyki, które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania, nie podlegają zwrotowi ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

11. W przypadku nieodebrania zamówienia przez klienta i odesłania go do nadawcy, przy zwrocie pieniędzy odliczamy od kwoty zamówienia koszt 20 zł za paczkę zwrotną (wysyłka kurierem).

12. W przypadku zwrotu środków w złotówkach (PLN) na konto zagraniczne (inne niż polskie), sklep informuje, że bank pobiera prowizję w wysokości 50 zł za realizację przelewu oraz koszt 5% wartości zamówienia za przewalutowanie. Kosztami tymi zostanie obciążony Klienta i kwota ta zostaje odjęta od zwrotu.

13. W przypadku częściowego odstąpienia od umowy powodującego obniżenie łącznej wartości transakcji poniżej kwoty uprawniającej do bezpłatnej wysyłki (tj. 800,00zł) jesteś zobowiązany pokryć koszty dostarczenia pozostałych rzeczy zgodnie z pierwotną formą wysyłki. Jako sprzedawca uprawnieni jesteśmy do potrącenia niniejszej kwoty z kwoty zwracanej w związku z odstąpieniem od umowy.

14. Zwrot kosztów dostawy – zamówienia zagraniczne: W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sklep dokonuje zwrotu kosztów dostawy wyłącznie do wysokości równowartości najtańszej oferowanej formy dostawy krajowej, która wynosi 18 zł. Z uwagi na wysokie i zróżnicowane koszty przesyłek międzynarodowych, zwrot pełnej kwoty kosztów dostawy nie jest możliwy. Koszt odesłania towaru do sklepu w przypadku odstąpienia od umowy ponosi klient, niezależnie od kraju nadania przesyłki.

  

W przypadku chęci zwrotu boxa prezentowego prosimy o zapoznanie się z poniższymi warunkami:

  • Stan produktów: Wszystkie produkty zawarte w boxie muszą być w stanie nienaruszonym, a opakowania poszczególnych produktów nie mogą nosić śladów użytkowania.
  • Opakowanie boxa: Oryginalne opakowanie boxa powinno być zwrócone w stanie nienaruszonym.
  • Koszty zwrotu: W przypadku zwrotu boxu, w którym produkty nie spełniają powyższych warunków, będziemy zmuszeni obciążyć Cię kosztami odtworzenia zawartości boxa. Koszty te obejmują m.in.:
    • Pudełko magnetyczne: 20 zł
    • Zawieszka: Dziadek do orzechów: 7 zł
    • Peeling: 49 zł
    • Sól kąpielowa: 35 zł
    • Mydło babeczka: 29 zł
    • Pozłacany srebrny łańcuszek: 199 zł
    • Jedwabna apaszka: 399 zł
    • Kartonowe opakowanie do apaszki: 5 zł
  • Vouchery i koperty: Vouchery oraz koperty na vouchery nie podlegają zwrotowi.

Ważne: Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości boxa przed jego użyciem.

Dlaczego tak ważne jest, abyś zwrócił uwagę na powyższe warunki?

  • Wartość produktów: Boxy prezentowe zawierają często produkty o wysokiej wartości, których odtworzenie wiąże się z kosztami.
  • Charakter prezentu: Boxy prezentowe są tworzone z myślą o obdarowaniu drugiej osoby i mają charakter indywidualny.
  • Higiena: Zwłaszcza produkty pielęgnacyjne, takie jak peeling czy sól kąpielowa, powinny być zwrócone w nienaruszonym stanie ze względu na kwestie higieniczne.

 

Zanim dokonasz tradycyjnego zwrotu, rozważ sprzedaż bądź wymianę z inną Klientką na Grupie FB.

Pozwól innym odkupić swoje zakupy. Bardzo prawdopodobne, że produkt, który chcesz oddać jest poszukiwany przez kogoś innego.
Z pewnością inne osoby chętnie go od Ciebie odkupią lub się wymienią.

Dołącz do naszej grupy Facebookowej:
facebook.com/groups/721580635371882
 

WYMIANA

Nie ma możliwości wymiany rzeczy na inne z możliwością dopłaty bądź zwrotu różnicy poniesionych kosztów.

Nie ma również możliwości wymiany na inny rozmiar w obrębie jednego zamówienia.

 

Jeśli Twoje zamówienia ma status w trakcie realizacji może jeszcze zostać ANULOWANE na Twoją prośbę. Wystarczy w tym celu skontaktować się z nami mailowo: sklep@yanowska.pl. W przypadku, gdy zamówienia ma status gotowe do wysłania, bądź przesyłka wysłana, nie ma możliwości jego anulowania.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium