


PROCES ZWROTU
1. Utwórz zwrot za pomocą elektronicznego formularza zwrotu.
2. Spakuj rzeczy i odeślij je na adres:
YANOWSKA Agnieszka Janowska
Kłaj 391, 32-015 Kłaj
tel.: 888 69 38 48
WYMAGANIA
W przypadku chęci zwrotu boxa prezentowego prosimy o zapoznanie się z poniższymi warunkami:
- Stan produktów: Wszystkie produkty zawarte w boxie muszą być w stanie nienaruszonym, a opakowania poszczególnych produktów nie mogą nosić śladów użytkowania.
- Opakowanie boxa: Oryginalne opakowanie boxa powinno być zwrócone w stanie nienaruszonym.
- Koszty zwrotu: W przypadku zwrotu boxu, w którym produkty nie spełniają powyższych warunków, będziemy zmuszeni obciążyć Cię kosztami odtworzenia zawartości boxa. Koszty te obejmują m.in.:
- Pudełko magnetyczne: 20 zł
- Zawieszka: Dziadek do orzechów: 7 zł
- Peeling: 49 zł
- Sól kąpielowa: 35 zł
- Mydło babeczka: 29 zł
- Pozłacany srebrny łańcuszek: 199 zł
- Jedwabna apaszka: 399 zł
- Kartonowe opakowanie do apaszki: 5 zł
- Vouchery i koperty: Vouchery oraz koperty na vouchery nie podlegają zwrotowi.
Ważne: Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości boxa przed jego użyciem.
Dlaczego tak ważne jest, abyś zwrócił uwagę na powyższe warunki?
- Wartość produktów: Boxy prezentowe zawierają często produkty o wysokiej wartości, których odtworzenie wiąże się z kosztami.
- Charakter prezentu: Boxy prezentowe są tworzone z myślą o obdarowaniu drugiej osoby i mają charakter indywidualny.
- Higiena: Zwłaszcza produkty pielęgnacyjne, takie jak peeling czy sól kąpielowa, powinny być zwrócone w nienaruszonym stanie ze względu na kwestie higieniczne.
Pozwól innym odkupić swoje zakupy. Bardzo prawdopodobne, że produkt, który chcesz oddać jest poszukiwany przez kogoś innego.
Z pewnością inne osoby chętnie go od Ciebie odkupią lub się wymienią.
WYMIANA
Nie ma możliwości wymiany rzeczy na inne z możliwością dopłaty bądź zwrotu różnicy poniesionych kosztów.
Nie ma również możliwości wymiany na inny rozmiar w obrębie jednego zamówienia.
Jeśli Twoje zamówienia ma status w trakcie realizacji może jeszcze zostać ANULOWANE na Twoją prośbę. Wystarczy w tym celu skontaktować się z nami mailowo: sklep@yanowska.pl. W przypadku, gdy zamówienia ma status gotowe do wysłania, bądź przesyłka wysłana, nie ma możliwości jego anulowania.