Wyszukiwarka
Zaloguj się
Zwroty, wymiany, anulowanie zamówienia
Jeśli dokonany zakup nie spełnia Twoich oczekiwań, zawsze masz możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia przesyłki.
Pamiętaj, że zwracane produkty udostępniane są do dalszej sprzedaży, więc odeślij je w takim stanie, w jakim sam chciałbyś je otrzymać!
PROCES ZWROTU
1. Utwórz zwrot za pomocą elektronicznego formularza zwrotu.
2. Spakuj rzeczy i odeślij je na adres:
Agnieszka Janowska, YANOWSKA ZWROT
Kłaj 391, 32-015 Kłaj
telefon wyłącznie dla kuriera: 888 69 38 48
WYMAGANIA
Pozwól innym odkupić swoje zakupy. Bardzo prawdopodobne, że produkt, który chcesz oddać jest poszukiwany przez kogoś innego.
Z pewnością inne osoby chętnie go od Ciebie odkupią lub się wymienią.
WYMIANA
Nie ma możliwości wymiany rzeczy na inne z możliwością dopłaty bądź zwrotu różnicy poniesionych kosztów.
Nie ma również możliwości wymiany na inny rozmiar w obrębie jednego zamówienia.
Jeśli Twoje zamówienia ma status W trakcie realizacji może jeszcze zostać ANULOWANE na Twoją prośbę. Wystarczy w tym celu skontaktować się z nami mailowo: sklep@yanowska.pl. W przypadku, gdy zamówienia ma status Gotowe do wysłania, bądź Przesyłka wysłana, nie ma możliwości jego anulowania.