sklep@yanowska.pl

Zwroty, wymiany, anulowanie zamówienia

PROCES ZWROTU

1. Utwórz zwrot za pomocą elektronicznego formularza zwrotu.

2. Spakuj rzeczy i odeślij je na adres:

YANOWSKA Agnieszka Janowska

Kłaj 391, 32-015 Kłaj

tel.: 888 69 38 48

 

WYMAGANIA

1. Towar musi być nowy, nie noszący żadnych śladów użytkowania.

2. Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki.

3. Koszt wysyłki ponosi kupujący.

4. Towar powinien być zabezpieczony. Sprzedający nie odpowiada za wady powstałe podczas transportu.

5. Zwrócić należy również gratisy (o czym można przeczytać tutaj).

6. Zwracane ubrania powinny mieć wszystkie oryginalne metki papierowe.

7. Na realizację zwrotu mamy ustawowo 14 dni roboczych. Zwrot liczy się 14 dni roboczych od dnia dostarczenia

8. Nie odbieramy paczek zwrotnych wysłanych za pobraniem oraz nadanych do skrytek pocztowych.

10. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.

11. Produkty takie jak: kosmetyki (np. perfumy w wosku), które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania, nie podlegają zwrotowi ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

12. W przypadku nieodebrania zamówienia przez klienta i odesłania go do nadawcy, przy zwrocie pieniędzy odliczamy od kwoty zamówienia koszt 20 zł za paczkę zwrotną (wysyłka kurierem).

   

Zanim dokonasz tradycyjnego zwrotu, rozważ sprzedaż bądź wymianę z inną Klientką na Grupie FB.

Pozwól innym odkupić swoje zakupy. Bardzo prawdopodobne, że produkt, który chcesz oddać jest poszukiwany przez kogoś innego.
Z pewnością inne osoby chętnie go od Ciebie odkupią lub się wymienią.

Dołącz do naszej grupy Facebookowej:
facebook.com/groups/721580635371882
 

WYMIANA

Nie ma możliwości wymiany rzeczy na inne z możliwością dopłaty bądź zwrotu różnicy poniesionych kosztów.

Nie ma również możliwości wymiany na inny rozmiar w obrębie jednego zamówienia.

 

Jeśli Twoje zamówienia ma status w trakcie realizacji może jeszcze zostać ANULOWANE na Twoją prośbę. Wystarczy w tym celu skontaktować się z nami mailowo: sklep@yanowska.pl. W przypadku, gdy zamówienia ma status gotowe do wysłania, bądź przesyłka wysłana, nie ma możliwości jego anulowania.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium