Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
1. Towar musi być nowy, nie noszący żadnych śladów użytkowania.
2. Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki.
3. Koszt wysyłki ponosi kupujący.
4. Towar powinien być zabezpieczony. Sprzedający nie odpowiada za wady powstałe podczas transportu.
5. Zwrócić należy również gratisy (o czym można przeczytać tutaj).
6. Zwracane ubrania powinny mieć wszystkie oryginalne metki papierowe.
7. Na realizację zwrotu mamy ustawowo 14 dni roboczych. Zwrot liczy się 14 dni roboczych od dnia dostarczenia
8. Nie odbieramy paczek zwrotnych wysłanych za pobraniem oraz nadanych do skrytek pocztowych.
10. Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT.
11. Produkty takie jak: kosmetyki (np. perfumy w wosku), które po dostarczeniu zostały otwarte z zapieczętowanego opakowania, nie podlegają zwrotowi ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
12. W przypadku nieodebrania zamówienia przez klienta i odesłania go do nadawcy, przy zwrocie pieniędzy odliczamy od kwoty zamówienia koszt 20 zł za paczkę zwrotną (wysyłka kurierem).
WYMIANA lub sprzedaż innej #yanowskagirls
Zanim dokonasz tradycyjnego zwrotu, rozważ sprzedaż bądź wymianę z inną Klientką na Grupie FB.
Pozwól innym odkupić swoje zakupy. Bardzo prawdopodobne, że produkt, który chcesz oddać jest poszukiwany przez kogoś innego. Z pewnością inne osoby chętnie go od Ciebie odkupią lub się wymienią.
Nie ma możliwości wymiany rzeczy na inne z możliwością dopłaty bądź zwrotu różnicy poniesionych kosztów.
Nie ma również możliwości wymiany na inny rozmiar w obrębie jednego zamówienia.
Jeśli Twoje zamówienia ma status w trakcie realizacji może jeszcze zostać ANULOWANE na Twoją prośbę. Wystarczy w tym celu skontaktować się z nami mailowo: sklep@yanowska.pl. W przypadku, gdy zamówienia ma status gotowe do wysłania, bądź przesyłka wysłana, nie ma możliwości jego anulowania.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.