Masz pytania?

Zadzwoń: +48 888693848 lub napisz: sklep@yanowska.pl

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty, reklamacje, wymiany

ZWROTY

Przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia. Pamiętaj towar musi być do nas zwrócony fizycznie. Jeśli minęło więcej niż 14 dni kalendarzowych, niestety towar nie podlega zwrotowi. Aby dokonać zwrotu, towar musi być nowy, nie może nosić znamion użytkowania oraz musi być zapakowany tak aby podczas wysyłki nie został uszkodzony.
Wypełnij formularz i wyślij go najpierw na nasz adres sklep@yanowska.pl oraz wraz z towarem do zwrotu na adres siedziby naszej firmy.

W przypadku zwrotu całości zamówienia pamiętaj również o zwrocie załączonych gratisów.

Jeśli Twój zwrot zostanie zatwierdzony, w terminie do 14 dni roboczych dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie nr konta. Pamiętaj, że wysyłasz zwrot na swój koszt.

  

Formularz zwrotu możesz pobrać TUTAJ.  Dokładny adres do zwrotu to:

1.Towar powinien być nowy, nie noszący żadnych śladów użytkowania.

2.Koszt wysyłki ponosi kupujący.

3. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia zwrotu w ciągu 14 dni roboczych od dnia dostarczenia zwrotu.

4.Towar powinien być zabezpieczony. Sprzedający nie odpowiada za wady powstałe podczas transportu.

5.Zwracane ubrania powinny mieć wszystkie oryginalne metki papierowe. Jest to kolejna podstawa do zatwierdzenia zwrotu.

Zwróć uwagę, czy w terminie, w którym chcesz zwrócić towar, nie przebywamy na urlopie. Informacje o naszym urlopie oraz warunkach zwrotu w tym czasie umieszczamy na stronie głównej.

 

REKLAMACJE


Wszystkie produkty podlegają 12 miesięcznej gwarancji. Formularz reklamacyjny możesz pobrać na stronie naszego sklepu. Wypełnij go i odeślij na adres podany w formularzu. Na pewno wspólnie uda nam się znaleźć satysfakcjonującą Cię rekompensatę. Jeśli Twoja reklamacja zostanie zatwierdzona poinformujemy Cię o decyzji w przeciągu 14 dni. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia wynikające z niewłaściwego użytkowania towaru. Pamiętaj, że towar wysyłasz na swój koszt.
Wypełnij formularz i wyślij go najpierw na nasz adres sklep@yanowska.pl oraz wraz z towarem do reklamacji na adres siedziby naszej firmy.

 

Formularz reklamacyjny możesz pobrać TUTAJ.

1.Reklamacja obejmuje wyłącznie wady i uszkodzenia nie wynikające ze niewłaściwego użytkowania produktu.

2.Koszty wysyłki ponosi kupujący.

3. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji od momentu jej dostarczenia w ciągu 14 dni.

 Zwróć uwagę, czy w terminie, w którym chcesz reklamować towar, nie zwróciła na urlopie. Informacje o naszym urlopie oraz warunkach reklamacji (zwrotu) w tym czasie umieszczamy na stronie głównej.

 

WYMIANA

Warunkiem wymiany rzeczy jest wcześniejsze uzgodnienie takiej transakcji ze sklepem poprzez wysłanie zapytania na sklep@yanowska.pl. Po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi spakuj produkty wraz z informacją, na co chcesz wymienić i odeślij na adres siedziby naszej firmy.

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Zwróć uwagę, czy w terminie, w którym chcesz zwrócić, zareklamować, bądź wymienić towar, nie przebywamy na urlopie. Informacje o naszym urlopie oraz warunkach w tym czasie umieszczamy na stronie głównej.

Adres siedziby naszej firmy:
YANOWSKA.PL Agnieszka Janowska
Kłaj 391
32-015 Kłaj

Numer dla kuriera: +48 888 69 38 48

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium