Zwroty, reklamacje, wymiany
ZWROTY
 
Masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni.
Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie nieużywanego, niezniszczonego towaru wraz z nieoderwanymi metkami, pisemnym oświadczeniem i dowodem zakupu.
Wszystkie koszty związane z odesłaniem towaru ponosisz Ty, jako kupujący. My, jako Sprzedawca zwracamy Ci równowartość zamówionego towaru oraz koszty przesyłki, które są równoznaczne z najniższymi kosztami przesyłki oferowanymi w naszym sklepie.
Należność za zwrócony produkt otrzymasz do 14 dni roboczych na wskazane przez Ciebie konto lub na konto, z którego dokonana była płatność.

UWAGA: Pamiętaj konieczności zwrocie pozostałych otrzymanych w zamówieniu rzeczy GRATISOWYCH.

 

REKLAMACJE:

Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest odesłanie reklamowanej rzeczy wraz pisemnym oświadczeniem i jeśli to możliwe, dowodem zakupu.
W przeciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki poinformujemy konsumenta o decyzji w sprawie jej rozpatrzenia. Koszty reklamacji pokrywa kupujący.
Rzeczy, które były nieużywane oraz prane niezgodnie z zaleceniami na metce oraz na instrukcji prania, nie uznawane za niezasadne.
 
 
 
WYMIANA:
 
Warunkiem wymiany rzeczy jest wcześniejsze uzgodnienie takiej transakcji ze sklepem poprzez wysłanie zapytania na sklep@yanowska.pl. Po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi należy odesłać jest nieużywany, niezniszczony towar wraz z nieoderwanymi metkami, pisemnym oświadczeniem o wymianie i dowodem zakupu.
Wszystkie koszty związane z odesłaniem towaru ponosisz Ty, jako kupujący.
4. Koszt ponownej wysyłki ponosi kupujący - kurier 15,00 zł, paczkomat InPost 0,00 zł
Kwotę  zł prosimy wrzucić do paczki bądź przelać na konto firmy.
 

_______________________________________________________________________________________________________

Poniżej znajduje się link do pobrania formularza Odstąpienia od umowy sprzedaży - dla zwrotów, wymian oraz reklamacji.

FORMULARZ

 

UWAGA: Zwroty rzeczy z działy OUTLET

Rzeczy oznaczone jako OUTLET, czyli takie, których cena została znacząca obniżona ze względu na posiadające widoczne wady, o której to wadzie klient został poinformowany, nie podlegają reklamacjom, zwrotom ani wymianom.

 

Szczegółowo kwestie zwrotu i reklamacji towaru opisuje Regulamin

 

Bardzo prosimy o wcześniejsze mailowe informowanie nas o zwrocie, reklamacji bądź wymianie.

Może się zdarzyć, że pod adresem firmy YANOWSKA.pl nie będzie nikogo, kto mógłby odebrać paczkę zwrotną. W takim przypadku nie ponosimy kosztów ponownej wysyłki.

 

Wszystkie paczki prosimy kierować na adres firmy:

YANOWSKA.pl Agnieszka Janowska

Kłaj 391

32-015 Kłaj

tel. 888 69 38 48

 

Paczki wysyłane do paczkomatu InPost nie będą odbierane.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl