Masz pytania?

Napisz: sklep@yanowska.pl

Regulamin zwrotów i wymian

ZWROTY

Przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia. Pamiętaj towar musi być do nas zwrócony fizycznie. Jeśli minęło więcej niż 14 dni kalendarzowych, niestety towar nie podlega zwrotowi. Aby dokonać zwrotu, towar musi być nowy, nie może nosić znamion użytkowania oraz musi być zapakowany tak aby podczas wysyłki nie został uszkodzony. W przypadku zwrotu całości zamówienia pamiętaj również o zwrocie załączonych gratisów.

Wypełnij formularz elektroniczny, który znajduje się na samym dole strony bądź też dokonaj zwrotów w panelu klienta po zalogowaniu się i wyślij paczkę zwrotną na adres siedziby naszej firmy.

Jeśli Twój zwrot zostanie zatwierdzony, w terminie do 14 dni kalendarzowych dokonamy przelewu środków na wskazany przez Ciebie nr konta. Pamiętaj, że wysyłasz zwrot na swój koszt.

  

Formularz zwrotu znajduje się na samym dole

1.Towar powinien być nowy, nie noszący żadnych śladów użytkowania.

2.Koszt wysyłki ponosi kupujący.

3. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia zwrotu.

4.Towar powinien być zabezpieczony. Sprzedający nie odpowiada za wady powstałe podczas transportu.

5.Zwracane ubrania powinny mieć wszystkie oryginalne metki papierowe. Jest to kolejna podstawa do zatwierdzenia zwrotu.

Zwróć uwagę, czy w terminie, w którym chcesz zwrócić towar, nie przebywamy na urlopie. Informacje o naszym urlopie oraz warunkach zwrotu w tym czasie umieszczamy na stronie głównej.

 

Zanim dokonasz tradycyjnego zwrotu, rozważ sprzedaż bądź wymianę z inną Klientką na Grupie FB.

Pozwól innym odkupić swoje zakupy. Bardzo prawdopodobne, że produkt, który chcesz oddać jest poszukiwany przez kogoś innego.
Z pewnością inne osoby chętnie go od Ciebie odkupią lub się wymienią.

Dołącz do naszej grupy Facebookowej:
facebook.com/groups/721580635371882
 

WYMIANA

Nie ma możliwości wymiany rzeczy na inne z możliwością dopłaty bądź zwrotu różnicy poniesionych kosztów.

Nie ma również możliwości wymiany na inny rozmiar w obrębie jednego zamówienia.

Wymiana = zwrot + nowe zamówienie

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości odnośnie zwrotu, wymiany bądź reklamacji, wyślij najpierw zapytanie maila na adres naszego sklepu sklep@yanowska.pl. Postaramy się udzielić Ci szybkiej odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie.

Opłaty za przelew tj. Np. 5% wartości zamówienia PayPal, które są pobierane przy dokonaniu przelewu, nie są zwracane, ponieważ są to opłaty transakcyjne związane z wykonaniem przelewu.


Adres siedziby naszej firmy:
YANOWSKA.PL Agnieszka Janowska
Kłaj 391
32-015 Kłaj

Numer dla kuriera: +48 888 69 38 48

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium